Het laatste nieuws!

In de Algemene ledenvergadering van 2019 zijn belangrijke besluiten genomen, onder andere over de verzekeringen. De notulen van deze vergadering zijn op 1 augustus jl. aan de eigenaars verzonden en gepubliceerd op de digitale omgeving van de VvE bij VvE Beheer Amsterdam. Er zijn belangrijke besluiten genomen die u kunt nalezen op de besluitenlijst.
Let op! Met ingang van 1 januari 2020 wordt bij verwijtbare schade het eigen risico van € 1750 doorbelast aan de eigenaar. Als het bestuur niet beschikt over contactgegevens kan dit bij calamiteiten als verwijtbaar worden aangemerkt. Geef daarom door wie wij bij calamiteiten kunnen bellen en zorg ervoor dat uw verzekering voor wettelijke aansprakelijkheid in orde is!
Per 1 januari 2021 is het eigenaarsbelang uit de opstalverzekering. U dient het eigenaarsbelang dus zelf te verzekeren.

Wil u als eigenaar van een appartement binnen de VvE Geuzenpoort een parkeerplaats huren dan is dat nu mogelijk. Neem daarvoor contact op met Hoorne Vastgoed B.V.
asset@hoornevastgoed.nl, tel. 0251-662280.
Neem voor andere parkeerplaatsen in de buurt contact op met Ymere parkeren of Stadgenoot.
Let op: met ingang van 17 januari 2022 wordt ook in Geuzenveld betaald parkeren ingevoerd. Bij de aanvraag van een parkeervergunning kan de gemeente vragen om een verklaring 'geen parkeer parkeerplaats'. Hiertoe moet u door een van de bestuursleden ondertekend formulier invullen en deze samen met een door het bestuur ondertekend uittreksel KvK met de aanvraag meesturen. Hiervoor kunt u contact opnemen met het bestuur van de VvE Parkeerplaatsen Geuzenpoort.